dit is een besloten forum
dit is een besloten forum
dit is een besloten forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

dit is een besloten forum


 

 jij bent mijn grote vent

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




jij bent mijn grote vent Empty
BerichtOnderwerp: jij bent mijn grote vent   jij bent mijn grote vent Emptyza dec 03 2011, 06:31

Je bent mijn grote vent


jij bent mijn grote vent Psppleasuresdesopdr600-2


Benodigdheden:

2 foto’s

En het onderstaande zipje

http://www.megaupload.com/?d=MFJXKOS3



Veel plezier!!!!





1. Open de achtergrond hierop gaan we verder werken.

2. Open het gaas kopieer en plak op de achtergrond, geef slagschaduw met de volgende instelling 2 – 2 – 30 – 5 zwart.

Schuif het gaas iets naar beneden en naar links.

Zie het voorbeeld.

3. Open de gele blaadjes kopieer en plak op de crea en schuif deze op het gaas. Geef slagschaduw de instellingen staan nog goed.

4. Open het kader kopieer en plak op de crea. Schuif deze naar beneden en in het lagenpakket onder de gele blaadjes. Geef slagschaduw de instellingen staan nog goed.

5. Dupliceer het kader. Verklein het met 80%, zorg dat het vinkje bij alle lagen niet aangevinkt is. Schuif het naar boven en in het lagenpakket erboven. Geef slagschaduw instellingen staan nog goed.

6. Open je foto’s, selecteer er een cirkel uit, maak op maat ongeveer 126 pix kopieer en plak deze op de crea, schuif deze onder de kaders. Komt er nog wat onder de kaders vandaan gum dit dan weg.

7. Ga op de bovenste laag staan van het lagenpakket

Open de roosjes kopieer en plak op de crea, geef slagschaduw de instellingen staan nog goed. Schuif over de kaders en de gele blaadjes zoals in het vb.

8. Ga op de laag staan van je achtergrond, open takje met roze blaadjes kopieer en plak op de crea . Schuif iets naar beneden en naar rechts zie voorbeeld. Geef slagschaduw de instellingen staan nog goed.

9. Open de bloemknopjes, kopieer en plak op de crea, schuif rechts van de kaders zie voorbeeld. Geef slagschaduw de instellingen staan nog goed.

10. Open het rode lint, kopieer en plak op de crea en schuif rechts van de kaders. (iets eronder) Geef slagschaduw de instellingen staan nog goed.

11. Ga nu weer op de bovenste laag staan. Open de ronde tak met blaadjes, kopieer en plak ze op de crea en schuif deze over het ronde lint. Geef slagschaduw de instellingen staan nog goed.

12. Open het vogelhuisje, kopieer en plak op de crea, schuif het in de ronde tak. Geef slagschaduw de instellingen staan nog goed.

13. Open het plankje met welcome, kopieer en plak op de crea. Schuif het plankje onderaan het vogelhuisje (zie voorbeeld ). Geef slagschaduw de instellingen staan nog goed.

14. Open tak met roosje . Kopieer en plak op de crea. Schuif beneden aan het plankje zodat je welcome nog ziet. Zit al slagschaduw op.

15. Open de beer, kopieer en plak op de crea. Schuif rechts op het plankje. Geef slagschaduw de instelling staat nog goed.

16. Open de vogel, kopieer en plak op de crea. Schuif de vogel op het dak van het vogelhuisje. Geef slagschaduw de instelling staat nog goed.

17. Open het poesje, kopieer en plak op de crea. Schuif op het plankje aan de linkerkant. (zit al slagschaduw op).

18. Open de vlinder. Kopieer en plak op de crea. Schuif naar rechts en iets naar boven bij de tak met roze blaadjes. (zit al slagschaduw op).

19. Open de wa Schuif naar boven ongeveer in het midden van de crea. (zit al slag op).

20. Lagen – nieuwe rasterlaag – oké en zet hierop je watermerk.

21. Lagen – lagen samenvoegen – alle lagen samenvoegen.

22. Sla de crea op als jpeg





@ copyright Deze les is geschreven door Helma. Het is niet toegestaan deze les, of onderdelen hiervan voor andere doeleinde te gebruiken, mits hier toestemming voor verleend wordt.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
jij bent mijn grote vent
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
dit is een besloten forum :: Lessen Helma-
Ga naar: